Fler föreläsningar under hösten!

10.08.2023

Vilken spännande höst det kommer att bli för Fri Terapi! 

Som jag skrivit om tidigare så har Friskvårdsklubben från Riksförbundet för Social och Mental Hälsa kontaktat mig för att jag ska hålla en föreläsning/workshop om kopplingen mellan våra anknytningsmönster och deras påverkan på våra relationer i vuxen ålder. Riktigt roligt redan det, men nu är det även bestämt att jag ska hålla samma föreläsning på Hälsans Hus i Lund, där jag tidigare föreläst på temat "Våga Se - även när det inte är så jäkla roligt". Och idag bestämdes det med min kontakt på Studiefrämjandet att jag ska hålla min föreläsning hos dem i både Lund och Malmö. Eventuellt på fler ställen om det kommer någon publik! :) 

Exakta datum kommer att postas här inom kort! Föreläsningarna kommer att vara kostnadsfria, möjligen med undantag för på Hälsans Hus, eftersom det kostar hyra att få vara där. Jag kommer även att skapa ett Evenemang på min Facebooksida, som jag supergärna vill att ni anmäler er till om ni är sugna på att komma! Inte för att det är bindande, utan för att jag ska ha en liten aning om hur stor publik det kan tänkas bli! Särskilt Studiefrämjandet var intresserade av det. 

Så, håll ögonen öppna här, slit tag i några vänner, i frugan eller maken eller vem det nu kan vara, och kom! Jag lovar att lära er en massa intressanta saker om er själva som ni kanske inte tänkt på! 


Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång